Pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne trgovine pikicasonca.si (v nadaljevanju “spletna trgovina”), ki jo upravlja Žana Pika Vračun s.p., Čufarjeva cesta 45, 2000 Maribor (v nadaljevanju “ponudnik”).
Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabljate. Spletna trgovina si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli, brez predhodnega obvestila.
Pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije in splošnih kodeksov elektronskega poslovanja.
Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:
- identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
- bistvene značilnosti blaga,
- pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
- jasno in nedvoumno določene cene,
- možni načini plačila,
- časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe,
- postopek pritožbe.
Upravitelj spletne trgovine
PIKICA SONCA, Žana Pika Vračun s.p.
Čufarjeva cesta 45
2000 Maribor
Slovenija
Popolno ime podjetja: PIKICA SONCA, energijsko zdravljenje, Žana Pika Vračun s.p.
Datum vpisa pri registerskem organu: 1
.4.2019
Registrski organ: AJPES, izpostava Maribor
Zaporedna številka vpisa: 316-04-01874-2019/2
Vrsta lastnine: Zasebna lastnina
Ustanovitelj: Žana Pika Vračun
Telefon: +386 41 948 827
E-pošta: info@pikicasonca.si
Spletna stran: www.pikicasonca.si
Davčna številka: 17815100
Zavezanec za DDV: NE
Matična številka: 8409366000
Bančni račun IBAN: SI56 0400 1004 6314 870 (Nova KBM d.d.)
SWIFT: KBMASI2X
Ponudba in cene
Cene v spletni trgovini so označene v evrih. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ponudnik ni zavezanec za DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila.
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spletne trgovine spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov ponudb v spletni trgovini ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti. V teh redkih primerih bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.
Nakup
Ponudnik omogoča nakup po predračunu. Po opravljenem nakupu, vam sistem pripravi predračun, ki ga boste prejeli na vpisan e-mail naslov. Predračun poravnajte na naš račun odprt pri Nova KBM d.d. številka IBAN: SI56 0400 1004 6314 870. Izdelek bo odpremljen prvi delovni dan po prejemu plačila. Plačilo mora biti izvedeno najpozneje v 3 dneh od datuma naročila, v nasprotnem primeru se naročilo zaključi kot neuspešno.
Dostava
Izdelke, naročeni v spletni trgovini dostavlja Pošta Slovenije d.o.o. ali druga dostavna služba.
Stroški dostave se obračunavajo po ceniku
Pošte Slovenije d.o.o.
Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila.
Vse pošiljke so oddane priporočeno zaradi sledljivosti.
Vse izdelke na zalogi (pri vsakem izdelku je navedena zaloga) odpremimo v najkrajšem možnem času, oziroma 1-2 dni po prejetju plačila na naš bančni račun. V kolikor dostava v navedenem času ne bo možna, vas bomo o tem obvestili.
Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.
V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave izvajalca dostave.
Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pa obvestiti ponudnika. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Vračilo izdelkov in kupnine
V skladu z določili 43.člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov info@pikicasonca.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Kupcu, ki odstopi od naročila , vrnemo opravljeno plačilo za blago ne pa tudi stroškov dostave. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu vrjenega blaga. Denar vračamo izključno na transakcijske račune in ne izplačujemo gotovine. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek dostave in vračila blaga. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Prejeto blago mora vrniti nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, zavito v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Naslov za vračilo blaga je: PIKICA SONCA, Žana Pika Vračun s.p., Čufarjeva cesta 45, 2000 Maribor, Slovenija
Reklamacije
V primeru, če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov) ali če ste prejeli izdelke, ki jih niste naročili, kupec kontaktira ponudnika na e-naslov info@pikicasonca.si, ter v skladu z dogovorom vrne dostavljene izdelke, katere bo ponudnik v primeru priznane reklamacije brezplačno nadomestil z ustreznimi.
V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov (dostava poškodovanega izdelka ali drugo), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej ponudnika v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Ponudnik ne odgovarjajo za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče trideset dni, odkar je bil izdelek izročen.
Ponudnik ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.
Potrošnik oziroma kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.
Odgovornost
Ponudnik ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovine (npr. izpad delovanja medmrežja).
Ponudnik deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov v spletni trgovini, a se lahko kljub temu zaradi specifike poslovanja spletne trgovine lastnosti artiklov, dostava ali cena spremenijo v tako kratkem času, da podatkov na spletni strani ni mogoče popraviti. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila oziroma sporazumno rešitev.
Ponudnik se v vsakem trenutku po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku.
Na morebitne napake nas lahko uporabniki v kateremkoli trenutku opozorijo, za kar jim bomo v spletni trgovini iskreno hvaležni.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštujejo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudijo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pikicasonca.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.